fredag 22 januari 2016

Önskar oss...

Snart har vi födelsedagsmaraton här hemma. Jag fyller 32, Klara fyller 2 och Jonas fyller 33 inom loppet av 11 dagar. Alltså mindre än två veckor. 

En i familjen tycker att det är måttligt roligt... 

Hur som helst så frågade nån vad vi önskar oss... Och i sanningens namn så skulle jag kunna fylla en lååååång lista över vad jag själv skulle vilja ha just nu. Men eftersom det skulle verka som att jag helt saknar förstånd så skriver jag en kortfattad sammanfattning för mig och Jonas och gör ett eget inlägg för lilla frökens önskningar fritt tolkade av mig.

Jag önskar mig:
Sprayfärg (skapamer.se har för ca 40kr/st och massa färger att välja mellan) gärna färgerna turkos, gul, mörkgrå, guld och brun. Men även andra färger. 
Akrylfärg. Vit, hudfärg, grå, brun, grön, blå, röd, lila, rosa, turkos.
Canvasdukar (helst inte de minsta)
Biljetter och barnvakt. Jag och Jonas behöver komma ut tillsammans! (Bio, musikal, teater, stand-up, spa, skjuta med pistol, åka båt...)
Hotellnatt. Jag och Jonas har aldrig varit iväg tillsammans (utan barnen) till nån annan stad eller så sen barnen kom. 
Badmintonracket (ett bra som jag kan vinna med) så att jag kan spela med Jonas. Det var så kul. 

Jonas önskar sig:
Badmintonbollar (eftersom de flesta sitter fast i lampan på Sandvallaskolan sen jag fick vara med och spela)
Biljetter och barnvakt 
Hotellnatt och barnvakt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar