måndag 20 juli 2015

Andra veckan slut

Fick höra något så himla fint igår.
Vi gick en morgonpromenad vid hamnen och stannade vid träningsredskapen. Där joggade jag och Hannes några varv och Jonas och Hannes testade några styrke-/balansövningar. Hannes skrattade mest hela tiden. Undertiden stod två äldre damer och tittade på oss. Då vi skulle gå tillbaka säger den ena: 
"Jag har varit fröken i många år och det glädjer mig enormt att se föräldrar som engagerar sig så i sina barn!" 

Boom. Rakt in i hjärtat. Det är sällan eller aldrig vi får höra det men faktiskt så är jag beredd att hålla med henne. Vi engagerar oss verkligen i våra barn. 

Sedan bjöd Hannes hem dem på sitt födelsedagskalas. 

Vi har haft en väldigt fin helg på hemmaplan som avslutade vår andra semestervecka.





 

1 kommentar:

  1. Åh jag blir varmt i hjärtat av att läsa dina härliga inlägg!!! Vill träffa er snart! Kram) marlene

    SvaraRadera