söndag 4 oktober 2015

Egohelg

Den här helgen har varit väldigt annorlunda. Kan nog sammanfatta med orden "personlig utveckling".

Har lyssnat på intressanta föreläsningar om ledarskap, företagande och kommunikation. Föreläsarna har bland annat varit ledare inom stora svenska företag och inom försvarsmakten. 

Jag har bott med en go tjej från Göteborg och det visade sig vara the perfect match. Nästan så det blev blött i ögonen då vi sa hejdå på tågstationen i Borlänge där vi skiljdes åt. 

Har träffat andra härliga människor och byggt ett nätverk med andra starka företagare från olika hantverksyrken. 

Har ätit fantastisk mat från morgon till kväll. Allt ingick från frukost, fika, mellis till middag med kockar som stolt presenterade menyn i ståtliga köksuniformer. 

Vi har bott i gulliga timmerhus intill Siljan och vädret har visat sig från sin bästa sida. 

Allt detta gör ju att det händer saker uppe i knoppen. Tankarna snurrar runt runt runt. Detta måste jag smälta. Framtiden känns väldigt spännande och jag åker hemåt med nya kunskaper och massor av inspiration. Vad ska jag nu göra av detta? Ja. Det återstår att se. Den närmsta framtiden ska jag bara umgås med min familj som jag längtar efter väldigt mycket. Hannes har cyklat utan stödhjul idag. Jag dör stolta-mamman-döden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar