fredag 8 maj 2015

Slut för denna gång

Det här var min roligaste stockholmsvecka nånsin! Det har jag Emelie att tacka för. Vi har haft så kul! Hela hon är så kul. 

Men nu är det bye bye för den här gången. 

Blev ingen skola idag för jag behövde ta igen mig från gårdagens magattack och åka hem till mina tre favoriter innan de ska sova. Var ändå bara frivilliga föreläsningar idag. 

Ja den här veckan alltså... 
Kommer säkert skriva mer men just nu vill jag bara skriva tusen tack till Emelie som fick hela sin vardag uppochnervänd. Som trots halsfluss och långa dagars jobb ändå kom hem och förgyllde veckan med skratt och sena nätter. 

Kanske skriver inlägg om dessa senare men tack också till 
Pudlarna (som låg och sov i en barnvagn iklädda trenchcoat)
Hjalmar 84 år (som sket rakt ut)
Klänningen (för alla danser med Em)
Knackande "spöket" (när vi pratade om pappa)

Ja tack för den här gången helt enkelt.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar