lördag 12 december 2015

Marockanskt kakel hall

...om man skriver det på Google så kommer en bild på vår hall upp som bild fyra!!! Blev väldigt förvånad när jag googlade efter inspiration... Så kommer min egen hall upp!!! Tänk om nån ser min hall och blir inspirerad. Coolt. 

Jag ligger och klurar på passande skoförvaring. Tänkte mig en lång bräda målad i antracitgrå och eventuellt att Jonas fräser spår så att grus och sand silas bort. Vi har för liten skohylla idag. Eller för många skor. Men i det här landet behövs många olika skor efter vårt växlande klimat. För att inte tala om ytterkläder i övrigt... Regnkläder, täckjackor, overaller, fleecejackor, dunvästar, vindjackor... Puh. 
Vi måste nog bygga ut hallen. Kanske höja taket. En tvåvåningshall. Jonas, vi kör!? ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar