torsdag 25 juni 2015

Bara massa positivt

På onsdag ska jag på jobbintervju! Snacka om att livet kan ta oförutsedda vändningar ibland. Just nu har två riktigt bra jobberbjudanden kommit till mig helt utan egen påverkan. Inte ofta man är så het på arbetsmarknaden, speciellt inte i dessa tider. 
Lite nervöst inför intervjun men samtidigt spännande. Har inte varit på jobbintervju på ca 11 år. 

Idag har vi ätit middag på Texas med Klara. Hannes var ute på med Lisa. Hannes kom in på Texas och viftade med en bukett blommor som han hade plockat till mig. "Min mamma älskar att få blommor" hade han sagt till Lisa. Gullungen!
Förra veckan fick jag en bukett som han hade plockat på dagis. Vilken charmör!!! Han kommer säkert bli en riktig gentleman. 

Klara charmade en kvinna 50+ på restaurangen. Hon frågade om Klara kunde följa med henne och hennes tonårsdotter till Gävle. 

Mina barn är ovanligt fantastiska idag. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar