torsdag 18 juni 2015

Spraytan

Jag fick en briljant idé att bjuda hem några kompisar för spraytan-party. Fick kontakt med en tjej som gör spraytan och hon tyckte det lät som en rolig idé så hon ställde upp. 

Tyvärr hann hon inte fixa något tält men det löste sig genom att vi var hos Marlene istället där vi kunde stå i tvättstugan. 

Det var askul. Verkligen en positiv upplevelse för oss alla vågar jag nog påstå. Självförtroendet ökade och vi kände oss som värsta fräscha gänget. 

I början blev jag helt sjukt brun (jämfört med vad jag någonsin varit). Sen över natten blev jag ännu brunare!!! Imorse när jag vaknade såg jag nästan ut som en afrikan. Ögonen lyste vita och tänderna likaså. Klara började på riktigt gråta då jag kom in i hennes rum. Efter första duschen så ser det mer naturligt ut. Väldigt mycket färg släppte, det var HELT brunt i vattnet i badkaret när jag duschade. 

Hoppas inte det släpper lika mycket imorgon för då hinner jag ju bli lika blek till midsommar som förut.
Skulle vara så skönt att klara sig genom en sommar utan kommentarer om mitt uteblivna pigment. Sen är det en boost för självförtroendet också att se ut "som man ska" på sommaren. 

Här är bilder från hur det såg ut precis när det var nytt. Önskar att jag hade tagit en bild på ansiktet från imorse. OBS nu blir det lite hud. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar