tisdag 7 april 2015

Ge mig solsken, ge mig dans!

Jag kan inte hjälpa det... Men jag är uttråkad. Måste va nåt fel på mig. En eller två bokstavskombinationer. Jag behöver nog ett arbete med kollegor. Sen vi flyttade hit för tre år sedan har jag inte haft det. En massa tid hemma har jag haft så vårt hem har fått hög prio. Men nu är mina sparpengar spenderade och kah behöver hålla igen för att ha råd med studierna. Det är tråkigt. 

Kan vara så att sjukdom, tråkig kurs och halvtrist väder kan vara anledningar också att jag känner att det är trökigt nu. Trök trök trök. Laga mat... Trök. Hitta på saker... Trök. Inte hitta på saker... Trök. 

Otroligt bortskämt att känna så egentligen. Jag skäms. Men jag kommer inte ur det!!! 

"Ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nåt som tar mig någonstans" (Håkan Hellström). (Och nej jag ska inte testa droger). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar