söndag 26 april 2015

Helgen i stora drag

Badhuset med barnen igår. Marlene och Alvina gjorde oss sällskap. Mycket meck för lite tid i plurret egentligen. Men det gav visst mersmak, för Hannes frågade redan idag när vi ska åka dit näst gång.

Barnen har sovit natten hos mormor och vi har varit med vänner på restaurang och sen gemensam hemmakväll. Jättetrevligt! 

Samlarmässan idag. Hannes fick lite väl långa fingrar så vi åkte hem ganska snart innan vi blev skyldiga nån massa pengar. 

Fixade iordning pallkragarna ute med ny jord och sånt.  Nu är det förberett för ny sådd. Rensade i jordgubbslandet. Jag mår bra när jag får hålla på i trädgården. 

Jonas har försökt hjälpa mig med min muntliga-redovisning-skräck ikväll. Jag tvingades redovisa muntligt inför honom med en utskrift på min PowerPoint. Skämdes till och med inför mig själv. Herregud hur ska jag nånsin bli van vid det där??? Ska stå och prata i 25 minuter inför massor av människor på universitetet om drygt en vecka. Fy farao! Det är så synd för jag har lagt ner mycket tid på att få till en bra presentation. Har egentligen gjort ett skitbra jobb men vad betyder det om jag inte kan leverera?! Faan. 

Har avslutat kvällen med bad och ritningar. Nyss klickade jag på "köpknappen". Jättekul att trycka på köpknappar. Nu väntar vi bara på startdatum från kommunen. 

Imorgon börjar min tentavecka så det blir nog tyst här i några dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar