torsdag 27 november 2014

Flera steg efter

Är. Så. Trött.

Skippar träningen ikväll. Har packat på salongen hela dagen. Så mycket grejer. Så många färgtuber. Så mycket hårprodukter, verktyg, hårnålen, kammar och allt möjligt. Har ett lager värt ca 50 000kr som vi har försökt strukturera upp och paketerat. Omöjlig uppgift. Systembolaget har blivit av med alla sina vinkartonger idag. 

Var ska jag göra av allt?!?! Efter pappas bodelning plöjde jag in kartonger och grejer i förråden. Och nu det här... 
Shit vad jag ligger steget efter alltså. Typ 2 mil av steg efter. Men ett steg i taget så kanske jag kommer ikapp lagom till pension. 

Nu brakar jag ihop hemma. Imorgon tar vi nya tag. 


1 kommentar:

  1. Oojj, säg till om du vill ha städhjälp eller något! Om ingen magsjuka brytit ut innan lördag borde jag vara fit for fight på söndag kväll utan smittorisk. Kram kch lycka till!!

    SvaraRadera