onsdag 26 november 2014

Resultat av träningen

För en vecka sedan mätte vi oss. Efter en veckas träning mätte vi oss igen. Ganska överraskande resultat måste jag säga. Jonas har redan minskat 3 cm i midjan och ökat 5 cm runt bröstet. På EN vecka!! 

Jonas har förändrat sin livsstil genom att börja träna och att äta shake från herbalife till frukost, mellis och efter träning. Han har alltså lagt till det utöver sin vanliga kost (eftersom han sällan åt frukost eller mellis tidigare). Han tränar 2ggr/vecka och äter mindre sötsaker. När sötsuget kommer så äter han en morot. 

Jag har förändrat min livsstil genom att börja träna och äta mer protein. I stort sett mindre bröd och mer pålägg. En macka med dömycke pålägg istället för dömånga mackor med en uppdelad stackars skinkskiva på. Jag fortsätter äta sjukt mycket ägg med gott samvete (eftersom mitt kolesterol är tiptop och jag älskar ägg) och jag fortsätter sträva efter sunda och normala matvanor. Jag har tränat 2ggr/vecka och äter ett rejält mål direkt efter träning. Jag har minskat 2 cm runt midjan på den här veckan MEN jag känner redan skillnad på styrka och uthållighet. 

Wohooo! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar