onsdag 19 november 2014

Ny dag, nya tag.

Tre timmar sömn var allt jag fick inatt. Kom i säng runt två och Klara var vaken 03.30 - 05.30 och sen gjorde hon morgon 06.30. En ångestattack äter upp all energi och man blir som tömd och utmattad. Så det hade behövts sömn. 

Men sen kom energiladdning på löpande band. Var till frisören och färgen blev fin. Kom hem till en son som skämde bort mig med kramar och närhet. Kändes som att han liksom läste av mig och agerade därefter. Barn alltså! Vi byggde lego och hade mysigt. Sen åkte vi till Forsa. Fick precis det härliga umgänget som behövdes. Och god mat! Tortilla-lasagne. Mums. 

En kväll med många måsten hemma innan läggdags så nu hann klockan nästan bli midnatt. Håller tummarna för sömn. Imorgon ska jag lägga alla måsten åt sidan och hoppas att Klara sover på dagen då Hannes är på dagis. För i så fall sover jag också då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar