onsdag 12 november 2014

Orange utväxt

Jag fick presentkort till en frisör i present. Superfin present som jag blev otroligt glad över eftersom jag aldrig går till frisören. 

Nu ska jag vara "kund" och låta frisören gå lös tänkte jag. "Ge mig en förändring, ge mig glans och lyster och liv i håret!". 
Men det blev inte som det var tänkt. Ett tag var jag morotsorange i håret. Ingen fara det går ju att fixa tänkte jag och frisören. Så hon grejade och fixade. Det blev bättre men fortfarande kanske inte vad jag förväntade mig. 

Kom hem och tittade i badrumsspegeln och ser att det fortfarande ser tokigt ut. Som salt i såren så sa en annan oberoende frisör ikväll att "jaha jag trodde du hade orange hår naturligt med en stor utväxt. Som att du gjorde slingor innan sommaren i ditt orangea hår". 

Nä men... Kul med förändring. Verkligen.
GE TILLBAKA MITT HÅR!!!!!

Klippningen är jag däremot väldigt glad över. Och jag tycker inte frisören är mindre bra för det. Alla gör vi sämre jobb ibland. 

1 kommentar:

  1. Tunnhårig

    Är du tunnhårig? Inget problem! Vi här hos Viviere har en lösning som garanterat passar dig! Köp det här och slipp vara tunnhårig framöver!

    to get more - www.viviere.se/tunnharig/

    SvaraRadera