onsdag 12 november 2014

Mina träningsresultat från coachen

Kan ju stolt presentera mitt utgångsläge som kroppsscanningen visade. Känner nästan att jag inte behöver träna hehehe.

Längd 172
Vikt 58
BMI 19,6 (bra men säger inte så mycket sa hon)
% fett: 30,1 (bra sa coachen)
% vatten: 51,4 (ett bra värde för kvinnor ligger mellan 45-60%)
Kg muskler: 31,5 (borde jobba på att bygga muskler)
Fysisk gradering: Bra värden på fett men låga värden på muskelmassa (oh vilken surprise)
Bukfett (alltså runt inre organen, inte bilringar runt midjan): 2 (1 är bäst och över 12 är farligt. 1-3 räknas som bra).
Metabolsk ålder: 29!!!!!!!!

Wohoooo! Om fyra veckor kommer jag vara som en 20 åring ;)
Det kom ju inte precis som en överraskning att jag behöver bygga muskler. Om jag vore äldre eller skulle fortsätta som frisör så vore det högst nödvändigt att bygga muskler för att inte skada ryggen sa hon. 

Pepp pepp pepp. Tyvärr känner jag redan nu att jag vill äta popcorn och glömma allt som har med träning att göra. Bygga muskler låter ju såååå tråkigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar