torsdag 3 september 2015

Resultat av träningen

Nu händer det grejer. Jag tror att jag kan se en antydan till magrutor! Det måste ju betyda att jag blivit starkare. Jag är väldigt mallig över resultatet faktiskt. Trodde inte det om mig själv, att jag skulle kunna bli vältränad. 

Träningen är SÅ kul och det är hittills inga problem att komma iväg två gånger i veckan. Dessutom går jag på buggkurs en kväll i veckan. 

Resultaten från träningen är Magnus förtjänst. Min coach. Utan hans hjälp skulle jag aldrig kommit igång och jag hade nog inte tagit ut mig alls på samma sätt på egen hand. Vissa pass är verkligen fruktansvärt jobbiga men det är de passen som jag har saknat mest nu när jag bara kunnat vara på gymmet sista veckorna. 

Det här är alltså resultaten efter ungefär en månad MED slemsäcksinflammation halva tiden dessutom. Jag har tyvärr inte kunnat träna armarna alls och det är väl egentligen de som är svagast. Men allt får ta sin tid. 

Tadaa! 31 år och tvåbarnsmamma. På väg mot en sundare livsstil och starkare kropp. 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar