torsdag 4 december 2014

Södra berget med Marie

Så vi kom fram till södra berget efter en fnissig färd då den gps som vi följde visade att vi var mitt i ingenstans. Vi gick in på hotellet och frågade om det fanns ett rum i våra namn. Det fanns det. Det fanns även inträde till spa och trerätters middag förbokat till oss. Vi hade en jättemysig kväll och vi låg vakna länge och surrade om allt möjligt. 

Hotellfukost, shopping och gott om "egen tid" väntade nästa dag. Ingen disk, ingen tvätt, ingen stress. Inga blöjbyten. Inget gnäll eller kompromissande. Bara tid att spendera precis hur vi själva ville. 

Och en helikopter. 

What happens in Sundsvall stays in Sundsvall.

När kvällen kom så saknade jag min underbara familj och glädjen var stor då jag fick krama och pussa på dem allihopa. 

Nu är alla julklappar köpta och jag är fulltankad med positiv energi. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar