tisdag 20 januari 2015

Aquaria mm

Från dörr till dörr tar det exakt 15 minuter för mig till skolan härifrån. Lyx! 
Idag fick vi många timmar kvalitetstid tillsammans. Åkte till mitt absoluta favoritställe och käkade lunch. Dom vet precis vad jag vill beställa trots att vi flyttade härifrån för över tre år sedan. Kan säga att jag var stammis där. De vet vad barnen heter och allting. Hehe.
Ett gulligt par där hon är från Mexiko och han är från Thailand. Gissa om dom kan laga god mat!!! Enkelt mat, men så goda smaker! 
Klara satt och gungade i takt med salsarytmerna. Hannes fick en tallrik med sånt som han gillar. Jag njöt av varenda tugga. Idag fick jag receptet på deras marinerade kyckling! Måste prova hemma snarast!!!!

Hälsade på mitt gamla jobb. Bokade in en öl med chefen Britt nästa gång jag kommer. 

Åkte till Aquaria och kollade på fiskar och fikade med utsikt mot djurgårdsbåtarna. 
Nu sover bägge barnen. Klara har hållt oss vakna mellan 2-6 inatt. Hua så hemsk natt. Alla ville sova. Utom lilla Klara. Hon var all over the place kan man säga. 

Nu väntar middag på rummet och en sömnig kväll framför lite studielitteratur. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar