onsdag 28 januari 2015

Glasögon - check

Äntligen har jag beställt glasögon. Det går ju inte att plugga med risig syn. Lånade hem några bågar och frågade de jag träffade. Alla tyckte någorlunda lika.

Men så kom jag till butiken för att beställa och möts av en lång kö. Så vad händer? Jag kollade ut andra bågar och hittade ett par som kändes aningens bättre. Så jag frågade nån random människa om hon tyckte dom "nya" eller de jag hade lånat hem. Hon svarade solklart de "nya" och min magkänsla sa samma sak. Så vips så ändrade jag mig och beställde ett par som ingen har sett mig i. Hihi. 

Vet inte om mitt nya val-självförtroende kommer från den kurs som jag läser just nu... Val och vägledning. Jag valde ju faktiskt glasögon på min egen magkänsla utan att bry mig så värst mycket om vad mina nära tycker. 

Eller så var det bara tokeri. Jag kanske vrålångrar mig sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar