lördag 14 mars 2015

Kalas för mormor Ingrid

Idag har vi varit på mormor Ingrids födelsedagskalas. Som jag tycker om den kvinnan!! Så varm och omtänksam. Tänk att jag, som är gift med hennes barnbarn, känner mig så välkommen och sedd av henne... Som att jag vore en av hennes egna. Hon har ett hjärta av guld. 
 
Bara en sån sak som att hon planerade sitt kalas anpassat efter Klaras sovtider, utan att vi lagt in något sådant önskemål. Den yngsta i släkten fick så stor "röst" när den äldsta i släkten planerade storkalas.

Hannes sa efteråt "jag tycker om mormor Ingrid". De gjorde "high five" innan vi åkte hem. 

Barnen hade verkligen jätteroligt på kalaset. Hannes lekte med kusin Neo och skrattade och härjade så han var helt röd i ansiktet och blöt i håret. Klara fick massor av kärlek och omtanke av sina fastrar och Jonas kusiner. Hon fick smaka räkchips och ostkrokar och kalasade som en riktig partypingla. Hon trippade runt och var väldigt nöjd förutom när vi försökte fota barnen tillsammans med mormor Ingrid. Det gick hon inte med på.

Har knyckt Hannas bild för att det blev så himla bra! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar